vill inte krypa hem, igen

Har inte bloggat på mer än en vecka, illa. Förlåt! 
Äntligen helg igen, gud vad denna veckan gick fort, usch! Men aja, nu ska jag ta och berätta lite om igår, fredag var det alltså ;) 
Skolan va ganska chill faktiskt, först b-språk i 50 minuter. Sen kollade vi på en film om andra världskriget i lite mer än 3 timmar. Sen slutade vi, så jag va hemma vid typ halv två eller något sånt. Sov lite och tog det lugnt. Idag ska jag träffa Moa, får se vad vi hittar på, hiehie ;) 
Idag vaknade jag vid halv 2 tror jag, känner mig faktiskt riktigt pigg, är verkligen på humör idag, skönt! (y) Aja, nu ska jag ta och fixa det sista, sedan drar jag ut och träffar Moa. Vi hörs senare ikväll! 


loveu

haha, ser inte klok ut på bilden, men aja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg dom bilderna ! <33

2011-01-18 @ 22:06:42
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0