Tjena alla söta

Usch, vad jag är dålig på att uppdatera ;o, får fan skärpa mig! Igår sov jag riktigt länge faktiskt, till kvart i 4. Skolan börjar också om 6 dagar och liksom kan inte vara uppe hela natten om det är skola. Inte bra, men får försöka vända på dygnet så jag väl kommer upp på morgnarna sen när det är skola. Annars lär jag ju inte orka skolan och det blir ju inte bra! ;) Satt nog vid datorn hela dagen igår, hade verkligen ingen lust att göra något annat! 
Nu sitter jag här och snackar i telefon, hehehe ;) och jag kan inte sova heller, var väl för jag sov så länge idag...
Aja, idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Får väl se vad som händer..inte tänker jag sitta hemma i alla fall. Men det får vi se! Nu ska jag fortsätta snacka i telefon, men vi hörs! 


du är det finaste jag vet




Och så kommer en bild på mig och Moa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0