1 januari

Godmorgon, eller ja..vaknade typ för 1 och en halvtimme sedan. Det blev sent igår så..heehe. Idag drar jag och Jessica och träffar Jessicas kille. Kom nyss ur en varm och skön dusch och ska snart ta och fixa mig. 
Kvällen igår var väl helt okej, faktiskt. Några grannar kom hit och vi åt god mat och pratade. Riktigt roligt faktiskt. Haha, jag som trodde det skulle bli tråkigt.. (a) Men jag satt mest bara vid datorn, tycker jag. Nästa år tänker jag verkligen inte sitta hemma...
Snart börjar skolan igen, usch vad tråkigt! Och just det, faaaaaaaaaan vad jag längtar till sommarlovet..helt sjukt! :o
Nu ska jag ta och fixa det sista. SSsEsSS!



2011
nytt år.
nya tag.
nya möjligheter.
LET'S GO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0