trodde min rapfabrik var stängd men, skiten snurrar igen

Kom nyss hem, vi gjorde faktiskt inte så mycket. Vi träffades vid ica, gick in på ica och köpte något gott, sedan gick vi vidare till teleborgs hallen och så var det typ innebandy match (?), så vi kollade en stund. Sedan stack vi ut igen och så hade vi snöbollskrig, hihi. Så sjukt roligt var det! ;) Vi gick sedan till ica igen, så köpte jag en cola, för båda två var riktigt törstiga ;o, Men aja..sedan skulle Moa hem och äta, så jag stack också hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik och chillar, ska snart ta och städa mitt rum, osv. Idag ska jag ta och lägga mig tidigt eftersom jag ska upp tidigt imorgon, jag och Moa ska till teleborgs hallen igen, för att vi ska glo på innebandy igen! =) Kulkul ;) 
Får se om jag kommer upp imorgon bara, haha! Men aja, nu ska jag ta och kolla runt lite på Internet, skriver när jag har städat klart, osv. Ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0