du är vacker som du är, du måste vara som du va

Skrev aldrig igår när jag hade städa klart, osv..men orkade inte och klockan blev mycket.
Gick nog och la mig runt tre tiden igår, heahea och så vaknade jag vid halv 2 tror jag det var (?!) Sedan så satte jag på datorn (a) Haha. Efter en stund fick jag ett besök, hiih och det var Jessica, så jag tog och fixade mig sedan drog vi till ica och så köpte vi lite gott. Sedan drog vi hem efter en timme tror jag?! så klockan var typ halv 4 då, sen när vi kom hem till mig, så skulle Jessica hem :( Sedan städade jag lite i rummet igen och nu sitter jag här och lyssnar på musik och tar det lugnt. Ska snart ta en dusch och äta något. ÄR riktigt hungrig nu. 
Imorgon börjar skolan igen då, fyfan vad tråkigt.. D: Aja, hoppas verkligen den veckan går lika fort som denna, hiehie.. :) Åååh, jag längtar så extremt till sommaren, värmen och sommarlovet.
Nä, nu ska jag sluta skriva.. ;o Men ni får ha det bra, så skriver jag senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0