Snart drar jag och Jessica ut!

Just nu sitter jag och Jessica vid varsin dator. Vi sov rätt så länge också, typ till halv tre! Men aja, sen åt vi och lite sånt. Vi har nog bara legat i sängen och kollat på film hela dagen. Men vi ska snart bege oss ut..får väl se vad vi hittar på! ;)  Orkar inte skriva mer, men jag skriver nog senare. Ha det bra. Pusshej ♥
Nu kommer dagens låt och en bild på mig och Jessica (;

Rodney Carrington - If Im The Only One





bilden har ni sett förut. 


vet fan inte vad jag ska tro om dig.
snart ger jag upp. det kommer fan aldrig att bli vi..

Kommentarer
Postat av: jessica

Sv ; HAHAHAH vaad snackar du om ? <3

2010-10-31 @ 17:59:55
URL: http://jjessicagunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0