Rubrik? :D

Tja! :D 
Som ni ser..så har jag svårt att komma på en rubrik! o:

Idag är det onsdag..tiden går fort..hehe! ): Var hemma från skolan idag också, usch. Men imorgon så ska jag till skolan igen, kulkul. Imorgon slutar jag halv 4, men det går nog fort..hoppas jag i alla fall.. Efter skolan ska jag vara med Jessica, jag vet inte vad vi ska hitta på faktiskt, men det blir nog att vi åker ner till stan eller något. Men i alla fall, ska ta och berätta lite om dagen. Jag vaknade kanske vid halv 1? Haha..sen gick jag upp och fixade mig. Sen låg jag i soffan och tittade på tvn, sjukt segt. Vet faktiskt inte hur länge jag tittade på tv, men riktigt länge i alla fall. HAHA! Hade man tråkigt, så hade man (; Fast det har jag ju nu också..hehe :( Men i alla fall, sen så satte jag mig vid datorn, så nu sitter jag här och har sjukt tråkigt..och pluggar..usch! Men nu ska jag fortsätta plugga, jag skriver senare, när jag har pluggat klart!
Ciaao ;'> 


Låt bilderna tala för sig själva, jag älskar er ♥











Kommentarer
Postat av: moaa- kampen mot det okända

<333333333333333333333333333

2010-10-21 @ 10:54:22
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0