h1h1..

Har inte bloggat på länge jag vet, det är ju som vanligt då ;)
Igår efter skolan var jag med Jessica, vi stack ner till stan..och jag vet i fan vad vi gjorde där? Haha, men roligt var det. Vi tog några bilder och tittade i affärer och åt på donkan (a) Haha! Sedan vid 6 tiden stack vi hem och sedan frågade vi om Moa kunde dra ut och det kunde hon..så vi gick till ica och köpte lite gott..sen stack Moa hem vid 7 tiden ungefär, sen stack jag och Jessica till gården, haha, sjukt kul!! Vid halv 12 stack vi hem, sedan satte vi oss vid datorn, en stund..sen gick vi och la oss mellan 1-2?!?!?!?!? ooo: Sjukt trött!

och nu ska jag berätta lite om idag: Jag och Jessica vaknade vid ungefär 1 tiden? HAHA! Sen gick vi upp..och satte oss vid datorn (?) hehe..men i alla fall. Vi ska nog ta och fixa oss, snart. Vet inte vad vi ska hitta på idag..men det kommer vi på nog, som vi brukar göra. Vi kanske ta mer bilder eller något! :D Men aja..nu orkar jag inte skriva mer. Det blir nog inte något inlägg i kväll, eller något. Men aja, ni får ha det så bra!
pusshej

nu kommer lite bilder sen igår..
haha mobba inte xD


















ssoooet bild!? :D







Kommentarer
Postat av: moaa- kampen mot det okända

sötnosar !!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2010-10-24 @ 13:52:00
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0