Godnatt! :)

Det blir den sista uppdateringen idag. Jag uppdaterar mer imorgon. När det blir, det får vi se! ;D 
Imorgon är det såklart fredag, sen är det HÖSTLOV! Så jävla skönt. Efter skolan, drar jag och Jessica ner till stan. Vi drar väl antagligen till gården på kvällen och sedan när vi har kommit hem från gården, så nördar vi dator..som vanligt (; Helgen kommer att spenderas med Jessica, det kommer bli en toppen helg, det vet jag. Alltid lika kul att vara med dig Jessica. Vi kommer ju hitta på andra saker också, det brukar vi göra. Det kan komma upp några bilder också! (y) Men det lär ni ju se..så håll utkik ;) 
Kom typ ut ur duschen nyss..haha, seg är jag, lalala...
Pluggar gör jag just nu..medan jag sitter och skriver med Jessica, kulkul! ;) Men aja, uppdaterar nog mer imorgon efter skolan.. Nu ska jag fortsätta plugga en stund, sen ska jag nog ta och sova. Ha en bra början av ert höstlov ^^
pusshej


Här kommer dagens låt och två bild på mig och Jessica (bilden har ni sett förut)


Älskar lååten! (; 


<



Jag älskar dig storasyster, du är guldvärd! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0