förlåt för dålig uppdatering..

Jag vet, jag vet. Jag har inte uppdaterat mycket. Men jag har inte orkat, osv. Tror jag ska ta bort min blogg snart, eller vad säger ni? Det tror jag faktiskt, har nästan aldrig tillgång till en dator heller. Men aja, nog med det. Ni lär ju se det, om jag har tagit bort den eller inte. Snart är det helg igen..tiden går fort..för fort nästan?! o: Snart drar jag till skolan och efter skolan följer Jessica med mig hem och så sover hon över här tills söndag tror jag, men det får vi se. Kulkul ♥ Men i alla fall, nu ska jag ta och fixa mig lite..får se om jag uppdaterar när jag kommer hem, men det gör jag nog. Ni får ha det så bra!
pusshej


och så kommer det en bild på mig



Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: Tack! :-)

2010-10-04 @ 23:04:03
URL: http://matteusbjork.blogg.se/
Postat av: g e r a l d i n a

Vill du få chansen att bli en av dagens bloggar? Då ska du komma över till min blogg och anmäla dig där! :D

2010-10-10 @ 18:24:37
URL: http://geralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0