Äntligen höstlov! ;D

nu är det äntligen höstlov..och min helg kommer att spenderas med mina sötnoar, Jessica och Moa. ♥
kom hem från skolan för en halv timme sen typ? Haha! Som sagt, ska ju ner till stan idag. Moa och Jessica kommer snart, dem skulle fixa sig lite. Jag måste också fixa mig. Sen när dem har kommit så drar vi ner till stan. Jessica ska göra något och Moa ska köpa en present till Amela som fyller år imorgon, grattis sötnos! ♥
Ikväll drar vi till gården, det ska bli kul! (; Det kan komma bilder, Moa ska ta med sig sin kamera! (y)
Men nu måste jag ta och fixa. Vi hörs senare! Ha det så bra. pusshej♥


jag älskar er!




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA DEN GAMLA SÖTA BILDEN <333

2010-10-29 @ 18:48:03
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0