yeeaah!

Just nu sitter jag och pluggar, sjukt segt och så lyssnar jag på musik. Nu ska jag ta och berätta lite om helgen, imorgon följer Jessica med mig hem och sover här, Betina ska också sova över hos mig, men hon ska dra ner till stan med Linnea, så hon kommer senare. På lördagen ska jag vara med Jessica och Betina, sedan på kvällen är det TC disco. På söndagen, kommer jag nog vara med Jessica en stund, sen när hon har åkt hem :( , så ska jag fixa lite och ta det lugnt. Det var min helg det! (y) Nu ska jag ta och fortsätta att plugga, så jag blir klar med det. Sedan tar jag och fixar lite saker tills imorgon. Vi hörs! pusshej. ♥

och så kommer dagens låt, sjukt bra ;D



Kommentarer
Postat av: RoBin

sån bra smak du har;) shit du har roligt varje helg ser jag ;) haha inte för mycket av **** du vet HAHA (skoja) <333

2010-11-11 @ 22:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0