yeah!

Förlåt för jag inte har bloggat på 2 dagar, men har inte orkat, osv. Aja, idag är det tisdag och imorgon är det studiedag! (y) Skönt som fan. Men i alla fall, idag efter skolan följer jag med Betina hem och så fixar jag, Betina och Linnea oss. Sen på kvällen sen är det något som heter ''Resturang TC'' och ni som inte vet vad det är, så är det på min skola som heter Teleborg Centrum & dem har bara öppet bara för 8:orna på min skola , det kommer bli underhållning & så får man mat..sen är det disco också! (yy) Nog med det, idag har jag en rätt chill dag i skolan faktiskt. Dagen idag kommer börja med att jag har SO, NO, lunch, Idrott och Hemkunskap (elevensval), hehe. 
Håller på att fixa mig och sånt nu, ska snart dra till skolan. Ska ta och fixa det sista nu, det kanske inte blir något mer inlägg idag, men det får ni se! ;) Men ni får ha en bra dag, så hörs vi kanske senare idag. pusshej. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0