sweetie

Bloggade aldrig idag efter att jag kom hem från skolan, jag hann inte. Skolan var väl helt okej.  Jag slutade halv 4 och mina föräldrar slutade vid 4, så när dem hade kommit hem och så och hade fixat sig, så skulle vi åka till mormor. Vet inte när vi var där, men i alla fall, när vi hade kommit dit så kollade vi runt lite och pratade. Sen sa mormor att jag skulle blunda, så jag gjorde det sen när jag tittade så var det en bärbar dator framför mig, mina ögon var nog hur stora som helst..frågade mormor typ 4-5 gånger om hon skojade, osv..haha, så sjukt glad blev jag. Nu har jag en egen dator, så nu kan jag sitta när jag vill och jag kan blogga när jag vill, osv. Sjukt skönt! Tack så jätte mycket mormor, älskar dig! ♥ Vi fikade också lite, mums! Men aja, sen vid halv 8, tror jag (?) Stack vi hem. Sen frågade jag Mathias om han kunde fixa lite på datorn, så han gjorde det. Sen ringde Jessica, så jag snackade med henne en stund, sen satte jag mig vid datorn och just nu lyssnar jag på musik och tråkar sönder. Imorgon är det redan Onsdag och då slutar jag halv 3..segt. Fyfan vilket väder det var idag, snöade, blåste lite och så var det riktigt kallt (som det har varit innan också), usch. Men aja..ska nog ta och sova snart..är faktiskt inte så trött, men somnar jag så gör jag. Men ni får ha det så bra ;) godnatt, pusshej. ♥
Skriver imorgon på morgonen! :) 




Jessica Gunner, världens bästa syster! Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0