Just a dream

Tja! =) Skolan var väl helt okej.
Jag och Jessica kom hem från stan för några timmar sedan..det var rikitgt kul i stan faktiskt, Moa stack hem tidigare ): och det snöade ju som fan, men ja..äntligen.. har snön kommit, det gillas! När jag och Jessica kom hem la vi oss i sängen och tog det lugnt, sen satte jag på datorn och satte mig där en stund, så sitter här fortfarande..och Jessica sover.. o: Hihi, så gullig när hon sover! :D Ska fan också ta och sova snart ;) Är sjukt trött. Men aja, just nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med massa folk på msn, heahea. Men detta blir nog kanske det sista inlägget..men ni får ha det så bra. pusshej. ♥


dagens låt får jag ju inte glömma heller! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0