hey baby

Uppdaterade aldrig när jag kom hem från skolan, jag vet..men orkade inte. Skolan var riktigt seg! Men aja, ska ta och berätta lite om dagen:
- Jag vaaknade halv 7 ungefär, sedan fixade jag mig, osv. Drog till skolan 10 över 8 ungefär..och gud vad kallt det var! -.- Den första lektionen var SO, det var väl okej, sedan var det Idrott. Engelska var det sedan, sen var det lunch, efter lunchen var det NO och sedan var det svenska -.-', så slutade man 15.30. När jag hade kommit hem så satt jag vid datorn och lyssnade på musik och chillade. Orkade inte blogga just då. Hatar verkligen torsdagar, dem är så sjukt sega!  D: Fredag imorgon då och det betyder att det är helg snart, hehe. SKÖNT! Efter skolan imorgon drar Jessica med mig hem och sover över här till lördag! Skojskoj! ♥ och just det, igår var det exakt en månad kvar till jul! Bara jag som längtar? :oooo Så sjukt mysigt! ♥ Men aja, nu ska jag ta en dusch. Skriver sen när jag har duschat klart och fixat lite tills imorgon. Men ni får ha det så bra så länge ;) pusshej ♥



jag och Jessica. ♥  (gammal bild) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0