o:

Jag kom nyss hem från skolan, gud vad segt! Kom knappt upp idag på morgonen..sjukt trött! o: Men som tur var så kom jag upp.. (; Fixade mig, osv. Sen stack jag till skolan..på den första lektionen var det b-språk, det va väl helt okej. Sen var det slöjd, segt. Lunch var det sedan, var inte alls god mat. Sen var det matte..och efter det var det engelska, fyfan! ;D Den sista lektionen var NO, sjukt segt.. D: Imorgon ska jag och min klass till simhallen, kul ju ;)
Har inte så mycket att skriva..
Just det, jag hatar verkligen vädret, det är sjukt kallt och + att jag hatar hösten. Men aja, nog med det. Nu ska jag ta mig något att äta måste få något i magen, är sjukt hungrig, sedan tar jag och chillar framför tv:n. Skriver senare. pusshej ♥




det får bli någon bild (?) haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahhah tanten fyfan :D <33

2010-11-08 @ 17:11:24
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0