gubben i lådan

Dåligt..dåligt..gud vilken dålig uppdatering jag har gjort. Har typ inte bloggat på 3 dagar. Herregud, skärp dig Nathalie! och ja, det ska jag. Ska försöka göra 3-4 inlägg per dag, och det kan ju naturligtvis bli mindre eller mer inlägg. :) Men det är ju det..jag vet inte vad jag ska skriva om, osv..några förslag? =) Jag skriver ju mest om min vardag.. ;D Men aja, nog med det. Idag är det torsdag..som ni nog redan vet! ;) Gud vad tiden går fort..känns verkligen inte som att det är torsdag idag, imorgon är det äntligen fredag och efter skolan åker jag, jessica och Moa ner till stan. Skojsigt..skojsigt! ;) Ska ta och berätta lite om dagen nu:
- Jag gick upp, fixade mig, osv. Sedan drog jag till skolan, den första lektionen var so, vi tittade på film och vi fick sluta lite, lite tidigare! (y) Sedan var det idrott, var väl helt okej. Efter idrotten var det engelska! D: haha! Sedan var det lunch, så sjukt jävla äcklig mat så det inte är sjukt! ;s Men aja, sedan var det kemi (NO) ;), och vi hade kemi prov, jag tyckte det gick jätte bra faktiskt! ;) (y), sen den sista lektionen var svenska, det var helt okej och + att vi fick sluta en halv timme tidigare! :D För vaktmästaren skulle typ sätta upp ett brandlarm, haha (?!?!) Aja, det var skönt i alla fall. Sen gick jag hem och tog något att äta och satte mig vid datorn! =) 
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och bara ta det lugnt. Ska ta en dusch snart och börja fixa lite tills imorgon. Men aja, skriver senare, pusshej. ♥


hhi, söt bild (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0