got to believe

Jag uppdaterade igår, men tog bort inlägget sen..haha! Orkade inte skriva något nytt eller något sen.
Kom nyss hem och är just nu med Betina sötnos! Vi drar nog ut efter jag har skrivit detta, xD hehe. Men nu ska jag berätta lite om dagen..
- Jag vaknade vid 7 tiden, gick upp och sedan fixade jag mig. Drog till skolan vid 8a tiden, kanske? Den första lektionen var so, vi tittade på film hela lektionen, chill.. ;p Sedan var det Idrott, segt som fan. Sen var det engelska, sedan var det lunch och efter det så var det NO och det var också segt som fan! D: Och den sista lektionen var svenska, det var väl okej (: Vi slutade halv 4..segt! D: Aja, nu ska jag och Betina dra ut en sväng. Skriver senare! pusshej ♥




söt bild! Hihi.

Kommentarer
Postat av: Kassandra

Fin blogg, allt bra?

2010-11-11 @ 18:58:26
URL: http://kaassssyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0