Bring it on

Förlåt för jag inte har bloggat på länge, men har inte hunnit, osv. Uppdateringen ska bli bättre!
Men aja, i förrgår, kom Ellen hit och sov över. Vi tog massa bilder och hade sjukt kul. Igår var det fredag, hah. Som ni nog redan vet ;) Då vaknade jag och Ellen vid halv 11 ungefär?! Sedan gick vi upp och åt och fixade oss. Skulle träffa Sebastian vid 1, men det blev inte så, haha. Klockan blev typ halv 2 innan vi träffades, för jag missade bussen, så var tvungen att ta den 13 över och det tar en tid att åka in till stan också. Men när jag väl var där, så träffade jag han och vi pratade lite, sen gick vi ett och ett halvt varv runt domkyrkan?! Haha, sedan gick vi till donken och satte oss där i en halv timme kanske? sen gick vi in på tegner gallerian och kollade runt. Haha, inget liv. Sedan gick vi in till ett bibliotek och satte oss och snackade, vet faktiskt inte hur länge vi var där...men en och en halv timme kanske? Sedan gick vi till tågstationen och satte oss där och chillade. Senare vid halv 5 tiden skulle också Jessica komma. Klockan var då 20 över när vi kom dit, kanske.. (?) Haha, men aja i alla fall, sen ringde Jessica vid halv 5 och sa att hon nog är i stan vid 5! :D Så jag och Sebastian gick ut lite, sedan gick vi in till tågstationen igen, sen en stund efter, så snackade vi och lite så, så stog typ Jessica bakom oss?! Hahaha! ): Men i alla fall, sen stack vi till donken IGEN och åt, var sjukt hungrig. xD Sen så gick vi lite i stan och sedan stack vi till tågstationen och satte oss en stund, men det var sjukt segt där. Så vi stack till Högstorp en stund med Sebastian, sen stack Simon ut med oss, hihi.  Så vi gick sjukt mycket, osv. HAHAHA, så jävla kul! oo:  Sen stack vi till stan igen, sedan skulle dem hem, så vi sa hej då. Sedan stack jag och Jessica hem till mig, vid klockan 10 undefär! (: Hade så sjukt ont i mina ben, så kunde fan knappt gå xD Men aja, nog med det. När vi kom hem så la vi oss i sängen och snackade och käkade godis, gott gott! (; 

Gud...vad mycket jag skriver, nu orkar jag inte skriva mer. Aja, ska ta och sova nu. Imorgon blir det kanske att träffa Sebastian igen. Wä, Jessica har somnat och sover som en gris! )): heahea, vi kanske hörs av imorgon. Men det lär ni ju se! ;) pusshej. ♥







Jag älskar låten. ♥

Kommentarer
Postat av: MOAA - KAMPEN MOT DET OKÄNDA

din mamma ringde mig igår och undrade var ni va xd <33

2010-11-06 @ 13:03:17
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
Postat av: Jens Norell

sv: vah? Va med och tävla ^^

2010-11-07 @ 15:00:04
URL: http://wiezee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0