<-------- ʇåʇıp ƃuɐds uǝʞıɹqnɹ

Tjenare! ;D Rubriken är söt..jag vet..heahea.. ;d Snön har försvunnit...men det finns ändå lite, lite snö kvar på några platser! (y) haha, men aja..
nu ska ta och berätta lite om dagen:
- Jag och Jessica vaknade vid halv 12 ungefär..sen gick vi upp..efter 10 - 15 minuter kanske? haha, vi skulle vara i stan vid 1 tiden och träffa Stefan, så vi fixade oss och så, sen stack vi ner till stan, sen träffade vi han och gick lite i stan..och satte oss på donken, vi satt där kanske en halv timme? Aja, sen skulle jag och Jessica köpa mat ;) När vi hade kommit ner så hade Stefan försvunnit, så vid tog pommesen, cheesbörjaren och läsken och gick fort till stationen,  sen frågade vi någon snällt, om vi kundefå låna hans mobil och ringa till Stefan och det fick vi..snällt! (a) haha! Aja, sen sa han att han var där, så vi stack dit. Sen gick vi in och satte oss i stationen en stund, sen gick vi ut lite..sen skulle Stefan hem! ;) Så jag och Jessica skulle gå till donken igen, och på vägen dit så träffade vi Betina! :D, kul..kul. Så vi pratade en stund. Hon skulle egentligen ta bussen hem men hon följde med oss dit istället, så när vi hade kommit dit, så satte vi oss en stund. Sen skulle Betina hem, så vi satt där själva..en stund ;p Sen tog i bussen hem och spelade UNO, och lagade mat! (a) hehe, mums! ;D Sen glodde vi på ''Kungarna av tylösand'' , eller vad det heter.. men i alla fall, just nu sitter jag och Jessica och chillar. Vi ska ta och sova nu också. Så ja, får väl ta och säga godnatt då ;) Ni får ha det så bra, så hörs vi imorgon när vi har vaknat. Men vi hörs. pusshej. ♥




Jag älskar dig bästavän/syster, du är värd guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0