wihoo..

43 dagar kvar.. (L)
lalala, det åskar ute...

Det åskar ute och det är inte kul (a) , men det är bra att det är sjukt varmt i alla fall. Vill att det ska vara sol istället & riktigt riktigt varmt! :D  Idag var jag också hemma..mår bättre nu i alla fall. Det blir nog skola imorgon, usch! :o
Men nu ska jag berätta lite om dagen. 

- Jag vaknade vid 07.30 för jag skulle se om jag var pigg nog att gå till skolan, men nej det var jag inte så jag stängde av alarmet och somnade om igen jag vaknade vid klockan 12.00 ungefär..sen låg jag en stund i sängen och fortsatte att läsa ''sunes sommar'' , mohah (a) Den är snart slut, har läst för mycket . Men sjukt rolig är den..har ju massa andra böcker jag kan läsa med ju , men ändå^^ haha, men i alla fall. Sen efter jag hade läst en stund gick jag upp och gick på toa sen åt jag lite, jag var hungrig såklart. Jag ville baka något så jag gjorde några chokladbollar. MUMS! Sen kollade jag lite på tv efter det, det fanns inget kul på tvn så jag bestämde mig att välja en film och kolla på den. Så jag gjorde det, kommer inte ihåg vad filmen hette men, bra var den i alla fall. Efter jag hade kollat på filmen en stund så jag att det blinkade till..men jag tänkte inte på det..utan jag fortsatte kolla på filmen..sen rätt var det var kom det ett sånt
KNALL så hela jag hoppade upp..haha, fan vad rädd jag blev. Sen kom mamma och sa att jag skulle stänga av tvn och det, usch vad tråkigt. Hade inget att göra så jag satt på balkongen jätte länge..sen hade det slutat att åska så jag satte på filmen och kollade klart på den. haha, usch! Den var sorglig i slutet (a) ..haha. Men i alla fall, sen så pluggade jag lite so och jag ska fortsätta göra det..sjukt seg dag också. Men nu måste jag verkligen plugga SO! Har so - prov imorgon, så det gäller att jag fixar det. haha, men ni får ha det så bra. Jag kanske skriver ett litet inlägg sen när jag har pluggat klart eller något. Men vi hörs!
jag hatar att plugga :( Men
MÅSTE man så MÅSTE man! :o

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0