lite om förrgår..

förlåt för jag inte bloggade igår..men jag hann inte, hade massa annat att göra. Men eftersom jag inte hann skriva ett inlägg igår så skriver jag
- Först vaknade jag ju, sen steg jag upp och fixade mig och allt. Jag & Felicia cyklade till skolan tillsammans, det är ju kul att ha någon att snacka med och så, på den första lektionen hade vi so, det var segt. Sjukt lång lektion, sen hade vi b-språk (engelska) ..det var kul. Vi kollade på en film, kommer inte ihåg vad den heter. Men i alla fall, den är bra^^
Sen har jag, Felicia, Daniel & Linus extra matte efter b-språket, men resten av min klass har inte det, för dom har en lektion hos vår lärare..men asså jag, Daniel, Linus & Felicia har extra matte det är därför. Vi har extra matte när vi egentligen ska äta..men vi gör helt enkelt tvärtom, alltså när vi har lekton egentligen så ska vi äta. Vi har typ 2 och en halv timmes rast, så ja. Det är chill. Men det finns ingenting att göra på den rasten typ, jag och Felicia går runt och typ sätter oss ner lite då och då. Sen hade vi bild. Vi började med bilden klockan 13.30 sen slutade vi vid 14.30..sjukt segt var det. Men i alla fall när klockan var 14.30 slutade vi..sen efter det så träffade jag Jessica & så bestämde vi oss att vi skulle dra ner och träffa Robin. Så vi gick hem till mig, jag bor rätt så nära skolan så, sen när vi kom hem till mig så fixade jag mig lite, sen åkte vi buss ner till stan, det var segt. Men i alla fall, sen när vi kom ner till stan gick vi direkt till ''bike for fun'' sjukt snygga kläder där. Sen så kollade vi lite så..sen gick vi på stan en lång stund. Vi gick in i olika affärer, jag letade efter en skolavslutningsklänning & en bikini, jag provade en klänning till skolavslutningen & den var skön & fin. Kanske ska köpa den, man vet ju aldrig om jag hittar någon annan fin klänning eller något. En bikini hittade jag också, men den var för liten för mig & det var typ den sista, haha. Men får se om jag hittar en likadan någon annanstans eller någon likhet i alla fall ;-) Det får vi ju allt se, jag hade inga pengar med mig för jag köper bikini och skolavslutningsklänning sen när jag får pengar och så. Om jag ens hittar en klänning och bikini också..hahha. Hoppas verkligen det. Men i alla fall, sen när vi hade gått in i olika affärer och kollat och så. Vi träffade aldrig Robin för att vi hittade inte han och + vi letade. Men vi hittade ändå inte han.. Så vi bestämde att vi kunde dra till linneparken & sätta oss där och ta det lugnt. Haha, sen när vi kom dit så var det två ''killar'' typ. Som låg i en stor jävla rund gunga. Båda var typ emosar, fan vad jag äcklades. Dom pussades och allting. Vi kollade sönder på dom och så. Hahah, vi började tjabba med dom, så sjukt fucking kul. Sen när vi hade tjabbat med dom så stack vi hem, vi skulle GÅ hem, haha. Sjukt segt var det att gå. Vi stannade typ upp för varje meter vi gick! haha, tog sjukt lång tid att gå från stan till mig, fast jag inte bor så långt ifrån stan. Haha, sjukt sega är vi minsann (H) Sen när vi var vid min gata stack vi till en jävla lekplats och så gungade vi på en jävla ''kinesgunga'' eller vad fan det heter. haha, sjukt kul var det i alla fall. Sen stack jessica hem. För hennes pappa stod på parkeringen. Sen sa vi hej då och sånt. Sen stack jag hem och tog det lugnt och allt.


Bilder kommer..har inte dom just nu för jessica har dom på din mobil eftersom vi tog bilderna med hennes mobil ;) Det blir inte många bilder jag lägger in^^ Men det lär ni ju se :)

Men bilder kommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0