1 år med bästa vän!

Ett år med bästa vän!
Jag älskar dig av hela mitt hjärta, inget kan slå våran vänskap . 
Du & jag mot allt och hela världen, vi ska kämpa tillsammans, vi kommer klara det, det vet jag. För vi är starka tillsammans. Utan dig faller jag direkt & vem tar upp mig på fötter igen om det inte är du? INGEN gör det. Det är bara du som gör att jag kommer på fötter igen. Du är mitt allt. Jag hatar verkligen när vi bråkar..vi har börjat göra det ofta nu, för massa små saker typ, vill verkligen inte det, så jag tycker vi ska göra något åt det!? 
Vi har så sjukt många minnen & dom kommer för alltid vara i mitt hjärta. Du gör mig stark. Vi ska hålla ihop ända tills döden & inget ska skilja oss åt.

1 år idag & det ska bli så många år till ♥
Gud vad tiden går fort..
Jessica Gunner - min andra halva, jag älskar dig!



25/5-09, datumet då jag träffade den bästa flickan i mitt liv ja, hon heter Jessica Gunner och hon är min bästa vän!

Denna texten skulle jag egentligen lagt upp för några dagar sedan, men jag har inte hunnit och massa annat. Men nu gör jag det! 
jag älskar dig jessica gunner <3
du är mitt allt.




Kommentarer
Postat av: jessica

nawww gumman , inte ens döden kan skilja oss åt .

jag älskar dig gumman du är mitt allt i denna världen du är min luft du är allt jag behöver ingen kan slå hur underbar du är du kommer alltid vara en ängel i mina ögon !<3

2010-05-27 @ 23:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0