Om igår..

Nu ska jag berätta lite om igår. 



Torsdag : Det började ju med att jag gick upp tidigt..fast jag hade sovmorgon men aja, det gör ju inget så. Det var bara skönt att chilla lite. Men i alla fall, sen gick jag upp och klädde på mig och allting. Sen var jag nästan klar, hade bara sminket kvar. Sen gick Mathias upp, han skulle ju också till skolan. Sen när han duschade passade jag på att ta datorn. Så jag satt där en lång stund. Sen sminkade jag mig. Jag skulle cykla med Felicia, hon kom jätte tidigt. Så jag var inte riktigt klar än, men det gjorde ju inget, jag fixade mig så snabbt jag kunde.. Vi börjar 09.20 på torsdagar & på onsdagar börjar vi 08.15 sen på måndag, tisdag & fredag börjar vi 08.20. Haha, helt sjukt ;-) Men i alla fall, det var idrott den första lektionen, det var kul. Vi hade orientering eller vad det heter. Sen efter idrotten var lunch, ingen god mat alls. Sen efter lunchen var det fysik, men egentligen skulle vi ha kemi där & sen fysik. Vi är nämligen indelade i två grupper. Så vissa är i kemi salen och vissa är i fysik salen & ha fysik.. sen byter vi. Att dom som har varit i fysik salen ska in tills kemi salen & dom som har varit i kemi salen ska byta till fysik salen. Men nu tog vi ihop dom lektionerna & hade fysik. Vi gick typ ut och gjorde något. Orka inte berätta om det. Sen efter hela den långa lektionen så var det b-språk (engelska), vi fortsatte kolla på den filmen, jag kommer fortfarande inte ihåg vad den heter.. -.-' haha. Sen var det SO. Det var chilll. Sen slutade vi. haha, sen träffade jag jessica & moa så jag var med dom en liten stund. Sen gick jag hem..haha. Sjukt segt. Sen när jag var hemma så åt jag lite och så..sen när jag skulle plugga till ett so - prov imorgon..så såg jag att jag hade glömt DEN FUCKING BOKEN. Det var en annan bok man skulle ha..min lärare kommer döda mig D: 
men aja, sen fixade jag massa annat. 




Men nu ska jag sova, ni får ha det så bra. Klockan är mycket förstår ni, skriver nog när jag har kommit hem från skolan imorgon, eller skriver jag på morgonen. Det lär ni ju se ^^
haha, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0