natti natti (a)

Det sista inlägget för idag..
Nu ska jag sova, är sjukt trött. Jag kommer nog inte hinna skriva & så imorgon, men det får vi ju se. Man får ju hoppas att datorn är ledig och så i alla fall. Imorgon åker jag till ingelstad, alltså till jessica baby ♥ Sen när jag har kommit ditt så dra vi till tingsryd och träffar Robin och Kevin där (är inte säker om det blir så här som jag berättar nu). Sen ska vi sova hos Robin. Sjukt kul kommer det bli, det vet jag ;) hah. Men vi får se om jag ens skriver något inlägg i helgen..tror inte det. Men vi får ju se helt enkelt, jag tror inte det i alla fall. Annars skriver jag ju så fort jag kan, vad som har hänt underhelgen osv! Men nu ska jag sova. Ni får ha det så bra, pusshej
Vi kommer ha det bäst jessica (a)

härkommerdetnågrabilderpåmig..










Kommentarer
Postat av: sandis

asså fy fan va söööööött du ääärrr!!!!!!!! <33<3<3<3333

2010-06-02 @ 21:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0