hemma från skolan.

bara 45 dagar kvar, fan vad jag längtar!
Vi kommer ha det bäst, bästa vän (L)

Nu har man precis kommit hem från skolan & jag vet att jag skulle skriva igår efter jag hade pluggat & det men jag hann inte det, hade mycket annat att göra. Min bror ville att jag inte skulle ha datorn mera heller, för att Internet laggar sönder, han skulle spela det var därför. Men som sagt nu är jag hemma från skolan, sjukt seg dag säger jag bara. Men i alla fall nu ska jag berätta lite om dagen.

- Det började med att larmet gick i gång klockan 06.15, men orkade inte gå upp, mohaha (a'
Så jag låg i sängen en stund, sen så gick jag upp. Jag gick på toa sen åt jag lite, är alltid så hungrig på vardagarna när jag har vaknat på morgonen..konstigt. Men som sagt, så åt jag lite, efter att jag hade ätit så satte jag på plattångern och medan den blev varm så borstade jag tänderna en lång stund, sen plattade jag håret, as segt. Sen så valde jag kläder tills skolan..det var jobbigt (a), haha. Tillslut hittade jag det jag letade efter. Sedan Kollade jag på tv och sedan så sminkade jag mig, as segt det också ;) Sen drog jag mig väg till skolan, nu hade jag cykeln i alla fall, så jag kom till skolan fort =) På morgonen hade vi svenska då ja, det var väl okej, men jätte segt. Sen hade vi handledartid (pratar om olika saker) haha, svårt att förklara....haha, det var kul^^ Sen hade vi matte & jag pluggade som fan, haha :$ Matte är roliiiiiiiiiiiigt, bara man kan det så.. och det vi gör nu, kan jag ju, det är därför det är kul & det är kul att plugga matte (a'  :$  Men i alla fall efter matten var det lunch, sjukt god mat (a) Det var typ ris med curry sås & i curry såsen var det typ kyckling eller något sånt ;)
Sen när jag hade ätit färdigt stack jag och felicia till Idrotten..vi hade springtest eller något sånt, det var väl okej-Haha, sen var det dags för sista lektionen..ENGELSKA! Haha, det var kul ^^  Sen efter jag hade slutat så väntade Jessica & Ida utanför mitt klassrum, haha. Så jag var med Jessica & Ida, men Ida stack sen, vet faktiskt inte vart hon tog vägen, mohaha (a)
Sen så gick jag och Jessica runt lite, det var kul & vi gick runt i skolan as länge, vi väntade på hennes buss nämligen, hon bor ju i Ingelstad så.. ^^ 
Sen stack jag hem för hennes buss kom då, jag kom på att jag hade glömt min loggbok så jag var tvungen att gå in till skolan igen och hämta den, haha. Sen när jag kom ut så små regnade det lite, sen började det ösa ner, sjukt jobbigt var det att cykla hem..haha.   JAG VILL HA SOL, INTE REGN!
Ska nog ta och plugga nu, har ett fucking so prov på torsdag, orkar verkligen inte, men måste man så måste man, men nu ska jag plugga & ta något att äta, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0