wiihooo :D

Nu är det bara 38 dagar kvar tills jag & Jessica åker till Tyskland. Fan vad jag längtar, vi ska ta massa bilder. Vi får se om jag lägger ut lite bilder då och då på bloggen. Jag kommer nog inte blogga så mycket heller..men det får vi ju se & jag hoppas VERKLIGEN att det blir sol & varmt!
Vi kommer ha det bäst, helt klart & snart är det ju sommarlov också, jag längtar sjukt mycket asså :o
_________________________________________________________________________

- jahapp, idag har man varit hemma från skolan då. Hade sjukt ont i halsen när jag vaknade och så var jag yr och massa annat + att jag har haft ont i halsen i två dagar nu..sjukt jobbigt..när jag sväljer så gör det bara mer ondare..usch säger jag bara, men man får ju hoppas det blir bättre imorgon & om det inte blir det stannar jag väl hemma igen. Vill inte det egentligen! Men i alla fall, jag mår bättre nu! 
Nu ska jag nog ta och fixa lite, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0