Godmorgon!

ca 42 dagar kvar (L)
fan vad jag längtar..
Vi kommer ha det bäst, bästa vän!

Nu har man varit vaken en stund ja. Idag blir det skolan, få se om jag klarar provet i dag då^^ , haha. Det får vi minsann se! Jag ska göra det bästa jag kan. Skolan kommer vara seg idag, är så sjukt trött..men ja, jag piggnar väl till, haha. Nu måste jag fixa det sista sen drar jag till skolan. Jag skriver sen när jag har kommit hem från skolan. Vi hörs och ha det så bra^^

pusshej








här är en fail bild på mig..

Kommentarer
Postat av: hugoooo;'d

vaa söööööt[a]

<33

2010-05-24 @ 20:18:34
Postat av: jeesssiiicccaa !:)

sötnos :) <3

2010-05-24 @ 20:20:34
Postat av: bobaa

min fina sötnos.<3

2010-05-27 @ 07:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0