dålig

Förlåt för en dålig uppdatering..har inte hunnit skriva i helgen, har varit med jessica och så!
Men nu ska jag berätta lite om helgen.



- På fredagen var det ju såklart skola, as segt men fort gick det, sen var det äntligen helg. Sen när jag hade slutat så väntade Jessica utanför mitt klass rum tillsammans med Moa, sen bestämde vi oss för att vi skulle gå hem till Moa så vi gjorde det, sen så kollade vi på en film som hette ''Hairspray'' typ, en sjukt bra film. Men i alla fall, vi åt chokladbollar & hade det sjukt kul. Sen stack vi hem till mig för att Jessica skulle lämna sina väskor (hon skulle sova över hos mig nämligen) , sen när hon hade gjort det så stack vi ut igen, vi drog till en jävla lekplats vid mig, det var massa småbarn där som vi började snacka med, hahahah. Sen stack Moa hem för hon mådde inte bra. Sedan så stack jag och Jessica hem till mig, vi satt i soffan och snackade en stund, sen när min bror stack så tog vi datorn osh så satt vi där en lång stund. Sen när klockan blev runt 12 någonting så gick vi och la oss för att vi skulle upp vid nio på lördagen. 

- På lördagen vaknade vi vid 9 och gick upp. Vi fixade oss fort och sedan GICK vi till simhallen, det var sjukt varmt ute & solen sken, vi kom fram till simhallen rätt så fort, sen när vi kom dit så bytte vi om sen så gick vi in till äventyrs badet. Det var inte alls mycket folk. Sen var vi där från halv 11 till halv 5 typ ;b
hahaha, det hände en sak i simhallen med. Det var några killar mellan 20-25 års åldern och två av dom killarna har följt efter mig och jessica i nästan 3 månader. Sen var dom i simhallen så vi frågade varför dom gick efter oss hela tiden, men dem svarade inte, sen när vi frågade vad dom ville så sa dom att dom ville bada med oss och skit ;s  Dom gick dit där vi var hela, hela tiden. Sen fick Jessica damp på dem. Sen kom en av dem 5 killarna från ingenstans och sen så hörde jag ett skrik, det var Jessica...jag fattade ingenting och sen rätt var det var så började Jessica slå på en av dem 5 killarna, sen sa hon till mig att en av dem 5 killarna hade tagit på hennes bröst..det var därför hon skrek. Sen stack vi till hoppsakerna *stavning* sen, kom dem efter oss och smilade..Jessica och jag blev lite rädda så vi sa till en badvakt och dom blev ut slängda och dom får aldrig mer sticka till simhallen igen..bäst för dom..dom brukar också vara på stan i bland, när vi var där för inte så länge sen så var dom också där, dom har slängt massa slängkyssar och massa skit till oss :s
fyfan, säger jag bara..
Sen gick vi hem igen, det var sjukt jobbigt att gå hem, jag var trött och jag hade typ ont i hela kroppen..men i alla fall sen när vi var hemma så gick vi och la oss i sängen vi var as trötta. Men vi snackade bara lite, sen stack min bror någonstans så vi tog datorn. 
Sen så var vi där en stund..sen kom min bror hem klockan 12 ungefär..sen bestämde vi oss för att kolla på en film så vi gjorde det, sen efter en stund så var vi sjuk trötta så vi somnade nästan i soffan, men vi ville inte somna i soffan så vi gick och la oss istället. 

- På söndagen så vaknade vi runt 1 och låg i sängen i en timme, sen så fixade vi oss och så. Sen var klockan redan fyra, så Jessica tog bussen till stan sen hem, Jessica bor i Ingelstad så. Sen så följde jag med henne till busshållplatsen, sen när bussen kom så sa vi hej då. FAN VAD DET REGNADE NÄR JAG GICK HEM! 
fyfan vad jag blev blöt när jag kom hem (a) . Men jag bodde inte alls långt ifrån busshållplatsen. Sen när jag kom hem fixade jag massa saker och så!


- Idag var det skola ja, hatar måndagar. Så sjukt sega ;o


men nu orkar jag inte skriva mer, måste ta och äta något och sen gå och lägga mig, är sjukt trött + att det är skola imorgon. Jag skriver kanske ett litet inlägg imorgon. Det får vi se, men ni får ha det så bra och så hörs vi!



pusshej





kommentera min blogg? (A)
*http://nathaliebeerglund.blogg.se

Kommentarer
Postat av: jessica

haha hur palla du skriva så här mke :o ?

2010-05-25 @ 16:58:41
URL: http://jjesssicagunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0