äntligen hemma!

Nu är man hemma från skolan...ÄNTLIGEN (a)
Sjukt seg dag säger jag bara, är jätte trött också. Jag måste verkligen plugga också..det är ju bra att jag gör det nu, så kan jag göra lite ikväll också. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, vi få väl se, ska nog mest ta det lugnt, orkar inte göra så mycket idag, haha, plugga är nog det ända jag ska göra ikväll, orkar inte göra något annat. Men nu ska jag berätta lite om dagen.. 

- Klockan 06.15 började mitt alarm låta, hela jag flög upp ur sängen. Orkade inte stiga upp så jag låg en stund i sängen, jag loggade också in på msn i mobilen, kände inte för att gå upp då. Men sen när klockan var ungefär 06.45 så  gick jag upp. Hela jag var trött, orkade knappt gå ;)
Jag gick på toa & sen åt jag lite..jag var jätte hungrig. Så jag tog två mackor sen lite chokladmjölk till, det var gott (a) Jag bor rätt nära skolan så jag stack till  skolan klockan 08.10 och skolan börjar 08.20, haha. Jag och Jessica hade bestämt att vi skulle möta varandra mellan tc (skolan) & ica. För att jag ville ha min väska & hon ville ha sin brunkräm, men jag är ju så glömsk av mig så jag glömde den ;)  Så jag var tvungen att gå till skolan, fastän jag inte ville. För min cykel stod nämligen vid ica. Sen så stack jag till skolan. Jessica &  Moa stod mellan Ica & tc (skolan),  skulle egentligen träffa dom mellan tc (skolan) & ica när klockan var 08.15, haha. Är sjukt seg när det gäller att gå/cykla till skolan^^
Men i alla fall, sen gick jag till min lektion hade teknik då, haha. Jag gick till teknik salen & så såg jag en annan klass där, haha, Fan vad pinsamt det var. Men i alla fall, jag kollade på en lapp som var på dörren så stod det typ att min klass hade teknik i fysik salen i stället. haha, så gick jag därifrån för att jag skulle gå till fysik salen. Sen så kom jag försent..ja..när jag kom in i klassrummet så kollade dom på en film om örat..haha, as segt var det. Våran lärare var inte där inne så det var chill, vet inte vad hon gjorde eller något. Sen var det biologi, det var sjukt segt också. Men biologi är ett av mina favorit ämnen så, ja (a) Det var väl okej. ;-) 
Sen var det matte, as segt också. Har extra matte så var med en liten grupp, haha. Linus & Daniel. Jag tyckte vi jobbade bra i alla fall ;-) Det skulle egentligen vara någon annan också, hon heter Felicia. Men hon är typ på väg hem från Norge, hon har nämligen varit där över helgen, hennes pappa bor typ där?! 
Men i alla fall, sen var det lunch, det var hackade potatisar, asså i lagom stora bitar sen var det kött eller något också, vet inte vad det var i alla fall. Sen efter lunchen så hade min klass musik.  Det var också segt, allt är ju typ segt i skolan på måndagar ;-)  Vi kollade på en jävla film, men den suger så jag gick ut, Jessica & Moa var där..så jag gick med dom... ;-)
Sen så var det dags för b-språk, jag har engelska, mohha (a) Jag suger på engelska. Vi kollade på en jävla film, den var skit bra. School of rock, heter den typ..haha, kommer inte ihåg^^ 
Sen var det elevensval....... ;-) ;-)
Det var allt fö

Jag längtar verkligen till sommarlovet nu, när man inte behöver tänka på skolan eller läxor eller någonting. Gud vad skönt det ska bli :-) Men nu ska jag plugga, skriver nog igen sen. När jag har pluggat klart och så.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0