Äntligen helg!

wiihoo, det är äntligen helg & jag ska tillbringa helgen med världens bästa vän, vi kommer ha det bäst, hihi. Jag älskar dig jessica <3

& det åskade i dag med -.-'

Nu ska jag väl berätta lite om skolan..

- Det började så klart med att jag vaknade på morgonen sen steg jag upp & fixade mig, sen drog jag till skolan. Den första lektionen var sjukt seg, jag hade so då, ja..haha. Det gick väl bra tycker jag. Men det får vi ju se. Gjorde så gott jag kunde så^^ , sen hade vi svenska, det var också sjukt segt..vi skulle igentligen vara klar med ett papper där det står massa uppgifter man skulle göra, men jag hann aldrig att göra klart det, men det blir jag väl nästa gång då antar jag, hahah. Sen efter svenskan var det slöjd..men jag SLAPP slöjden för jag skulle till tandläkaren (;
Det var segt såklart...sen när jag skulle dra till slöjden så träffade jag Jessica & Moa, så jag var med dom, sen stack jag, Jessica & Moa  till slöjden igen, sjukt segt, men det var ingen menning för när jag kom till slöjden så var klockan 5 min i 12 och jag slutar 10 över 1. haha, så jag jobbade inte. Sen hade jag lunch rast, sjukt kul! :)
Jag, Jessica & Moa stack till ica och sen massa andra saker. Sen skulle dom på lektion för dom började klockan 12.30 och jag började klockan 13.00. Haha, så jag gick till fritidsgården så länge och väntade där, jag kollade när , Johan & Carl spelade fyra i rad, hah. Martin & mårten var också där. Haha, sen så såg jag felicia, Mikaela, Kelly, Amina, Poshin, Leila..så jag gick till dom. Sen var det dags att börja lektionen, det var kul. Sen slutade vi klockan 14.00. Sen så gick jag till fritidsgården igen för Jessica & moa var där, dom spelade något skit spel med massa andra, sen när dom hade spelat klart, så gick vi hem till Moa, vi kollade på filmen ''Hairspray''. Sjukt bra film, men jag tyckte mest om den heta killen i filmen, hahaha (a) Sen stack vi till ica, sen hem till mig. Sen drog vi ut igen..haha, vi gick till någon jävla lekplats nära mig, det var massa småbarn där som jag störde mig på... -.-'
hahaha, dom var as jobbiga fan^^
Sen när vi ahde varit där en stund så började det ÖSREGNA och jag, Jessica & Moa sprang under ett tak. Sen gick vi med moa en bit för hon skulle hem, sen sa vi hej då och stack hem till mig. Sen gjorde vi inte så mkt utan vi kollade på en film som heter ''edward scissonshands'' *stavning* ;o
Skriver nog mer i kväll, men det var lite om idag i alla fall.. ska nog börja skriva om annat någon gång, men jag kommer inte på något, men får väl tänka nästa gång och så.
men ni får ha det så bra så hörs vi!

+ att jag saknar min älskling :/ ♥

pusshej





Här är en bild på mig och älskling (a) <3





Kommentarer
Postat av: jessica !:)

loveu!:) (L)

2010-05-24 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0