äntligen helg :D

Nu är det helg igen ja..fan vad tiden går fort..det är helt sjukt.  I helgen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, det kanske blir tingryd imorgon? Sen på söndag vet jag verkligen inte vad jag ska göra..men det får jag väl se. Det blir nog att chilla och massa annat ;)
Nu kommer en liten text om idag ;-)
Jag vaknade vid 06.30, sen gick jag upp och fixade mig sen drog jag till skuuulaaan :D sen hade jag 4 lektioner, det var väl okej..haha, sen slutade jag klockan 2. Jag stannade kvar i skolan lite efter vi hade slutat, var med jessica en stund. Hihi & så träffade jag Emelie sötnos :-) ♥ jag skriver inte så mycket..som jag brukar just nu. Haha, mer bilder och mindre text, det tycker jag i alla fall, haha. Men nu ska jag nog fixa lite. Måste plugga också..har massa läxor tills nästa vecka..hah, inte så mycket men det tycker jag. Haha, jag har  läxa i biologi, engelska & fysik -.-'

_________________________________________________________________________________________


Som sagt..här är bilderna som jag & jessica tog när vi var i onsdags & det är mer bilder, men jag lägger ut 3 bilder. hahaha x)
Jag skulle egentligen lägga upp dom när jag skrev inlägget, men jag hade inte bilderna vi tog. Vi tog korten med jessicas mobil nämligen ;-) & det är inte alls många bilder, jag lägger upp nu. Men aja, tre bilder är ju bättre en 1 bild ;-)


jag älskar dig bästa vän








Nu ska jag ta och fixa lite och så, men ni får ha det så bra, så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: sandis

sjukt söööt är du!!!

2010-06-01 @ 15:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0