00.27 ,

Nu är klockan 00.27 och jag ska nog gå och lägga mig snart.

43 dagar kvar, fan vad jag längtar! (L)
Idag har jag varit hemma från skolan, när jag vaknade i morse så kände jag mig inte alls bra, ont i magen och massa annat, usch!
Jag gick på toa innan jag bestämde mig att somna om igen för jag orkade inte heller gå upp, var för trött, haha. Torsdag nu då & som sagt så ska jag snart sova. Men nu ska jag berätta lite om dagen. 


- Det började ju med att jag vaknade efter jag hade somnat om för jag orkade ju inte gå upp.  Sen när jag vaknade var klockan ca. 11.26..haha, jag orkade inte gå upp så jag läste en bok så länge. En jätte bra bok faktiskt, orkar inte berätta om den, men den heter ''Sunes sommar'' haha :$ Den är ju både rolig och bra.  Jag läste en stund sen gick jag upp. Jag åt lite sen kollade jag lite på tv, orkade inte göra något. Efter jag hade kollat klart på tv:n så pluggade jag lite biologi. Jag läste jätte länge. Har haft det sjukt tråkigt hela dagen, fast ja..det är ju inte så kul att vara sjuk. Man slipper ju skolan i alla fall, hehe. Sen efter jag hade läst lite så kollade jag på tv igen, hade man så tråkigt så..
Sen så tog jag det lugnt en lång stund. Sen på kvällen tog jag en dusch, det var skönt. Sen gjorde jag mat till marsvinen. Klockan går så fort nu för tiden så..jag gjorde ju massa andra saker  med, haha. Orkar inte berätta mer, men det var lite av det jag gjorde igår i alla fall. Men nu ska jag ta och sova. Kanske bli skolan imorgon, få se..det kanske bli bättre. Det får man ju hoppas. Mår inte så bra  nu heller, men det är ju bättre i alla fall ;)
Vi hörs imorgon. 


Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0