förlåt...

....om jag inte har bloggat på länge..men har inte hunnit och massa annat, men jag ska verkligen försöka sköta mig med att blogga och så. Har inte bloggat på sjukt länge..haha, men får väl försöka fixa till det. Imorgon är det sommarlov & jag lägger ut en bild senare..det kommer bli så jävla skönt med sommarlov. Det kommer nog bli massa bilder här på bloggen också. Men jag kanske inte hinner blogga varje dag och så..när man har sommarlov, så ska man ju roa sig med andra saker också..men nu ska jag berätta lite om idag:


- Dagen var jag i skolan till klockan 11 ungefär, sen stack man ner till stan med Jessica, vi var där nere i 6 timmar och jag hittade ingen fucking klänning. Men sen tog jag bara en..är nöjd i alla fall. Som sagt det kommer en bild på den senare. hahah, jag råkade lägga undan min kasse med klänningen i, så jag fick gå till ''dinsko'',  jag hittade den sen, den var ju såklart brevid en soffa eller vad det är, där man kan sitta när man ska byta skor eller något, så det var ju bra att jag hittade den, sen tappade Jessica sin plånbok..hahaha, det var en tjej som hade hittat den och typ fått tag på Jessicas nummer eller något sen så ringde jessicas mamma och sa att någon hade hittat plånboken..hahah, så vi fick gå tillbaka på en plats där vi hade varit innan.. hahah.. (a)
fyfan vilken dag, vi båda var trötta & arga för vi inte hittade något, men sen så hittade vi massa.. :D
dagen var otroligt bra som alltid med bästa vän ♥



Kommentarer
Postat av: sandis

haha var det inte kul att springa runt i hela stan? :D:D <333 måste se bilderna som kommer ut är på din blogg 24 7 typ ;) <3333

2010-06-16 @ 09:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0