Så nu har jag fixat...

Så nu har jag fixat och klart. Här kommer lite bilder från skolavslutningen, skulle egentligen ta ut de här bilderna för länge sen, men det har inte blivit så, för att min kompis har haft de bilderna, för att det var hennes kamera som vi tog korten med..men här kommer de & mobba inte mig..för jag ser inte klok ut.. ♥


enjoy it..


Rebecka, Anna, Rebecka, Polina & jag


tjejerna


Jag, Jessica & Felicia


Jag, Moa & Felicia


haha, Moa tog ett smygkort på mig, men jag hann titta bort! ;)


Jessica & jag


& den sista bilden, orkar inte lägga in mer bilder.. det blev en bild på
mig och Moa




Nu ska jag fixa mig, ska nog ta och sova snart! Är sjukt trött. Men vi får se..
11 dagar kvar tills jag & Jessicas familj åker till tyskland, fan vad jag längtar! ♥
Vi kommer ha det bäst.

Kommentarer
Postat av: sandis

wow såå söt du är?! du är underbar! <3333 (L)

2010-06-24 @ 11:35:44
Postat av: feliiciia

söötnosaar <33

2010-06-28 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0