rubrik?

Hej gullungar ♥
Det blev sent igår så jag sov rätt länge idag, jag vaknade faktiskt vid klockan 14.46. Haha, men nu är jag pigg som bara den. Jag har ätit och lite så med. Men jag är inte riktigt klar. Haha, jag lär ju vara uppe rätt så länge idag också, för jag sov så länge. Men det får vi se. Idag ska jag börja packa lite, det är ju bara 3 dagar kvar tills jag och Jessica åker till Tyskland. Vill nämligen få allt klart, så slipper jag stressa med det senare. Imorgon ska jag nog bara fixa, städa & packa. Mitt rum är inte fint, det kan jag verkligen säga, haha. Idag ska jag handla lite, mamma & pappa sa att jag behövde nya skor, osv. De kom nyss hem från jobbet, de ska bara äta lite, sen åker vi. Jag älskar verkligen värdret, det är sjukt varmt & solen skiner, h1h1. Äntligen sommarväder, innan var det bara massa regn och annat, usch. Nu ska jag ta och fixa mig lite till, som sagt så är jag inte riktigt klar än. Ska bara sminka mig och platta håret -.-' För min mamma och pappa ska bara äta lite och sen åker vi. Men jag skriver nog lite innan vi åker och om jag inte hinner det så skriver jag när jag är hemma igen, men nu måste jag fixa det sista.  Vi hörs!
pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0