HJÄLP! (Y)

ni ser rubriken, jag undra om någon kan hjälpa mig med designen i såfall adda [email protected] (den är gammal)  så kan vi ta hur jag vill ha designen där. Vore jätte snällt om någon kunde hjälpa mig :)

__________________________________________________________________________________

Nu har jag ätit! (Y) Har faktiskt inte så mycket att skriva. Men imorgon kommer min älskling hit & sover över, vi ska mysa och ta det lugnt. Sen får vi väl se om Moa & Linus (Moas kille) ska vara med oss. Hoppas det i alla fall, haha. Grymt kul kommer det att bli! Just nu sitter jag och lyssna på musik och fixar lite saker på datorn. Ska nog ta och ta  tag i mitt rum och fortsätta städa det..ska nog ta en dusch sen med. Fast jag gjorde det igår, haha. Men det är ju bättre att duscha två gånger, så man känner sig extra fräsch, än att duscha en gång ^^
hehe, men nu ska jag ta och fixa det sista som jag har kvar att göra på datorn, sen tar jag och städar klart mitt rum, det är bara lite som behövs att göras, men jobbigt kommer det att blir. För jag måste dammsuga och skura golvet och så vidare..^o) usch :D Men det lär väl ta fort! :o Men nu ska jag ta och göra det sista som behövs. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0