har varit hemma ett långt tag.

tja :DD !
Förlåt för att jag inte har gjort några uppdateringar, men jag har haft fullt upp & som jag sa så skulle jag skriva när jag hade kommit hem, men det blev inte så, för min mamma och pappa tvingade mig att rensa buren osv. Så jag har gjort massa saker nu. Jag åt nyss också. Så nu är jag mätt! ;) Bara 2 dagar nu, imorgon ska jag fortsätta att packa och så. Jag var ju och handlade idag med min mamma.
Jag köpte:

• tre linnen, ett svart, vit & rött.
• Mjukisbyxor, blev kär i dem när jag såg dem, hehe.
• Strumpor.
• Skor.

Skorna jag köpte behövdes verkligen. För mina andra skor var sjukt söndriga, h3h3. Men nu har jag nya skor i alla fall. De ser likadana ut som de andra skorna jag hade. Jag ville inte heller köpa skor & kläder i tyskland. Så jag köpte lite idag.


thithi, gud vad ''gullig'' jag var, när jag var liten..





bara två dagar kvar nu, fan vad kul vi kommer ha. Längtar så sjukt mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0