MIDSOMMAR MED BÄSTAVÄN (Y)

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket. Men jag har varit upptagen och så. Men jag måste börja sköta mig nu tycker jag! ;) Men det beror ju på, vad jag gör och så också. Orkar inte skriva vad jag har gjort och så de senaste dagarna, eller jo, kan berätta lite om igår och iförrgår.

Onsdag: Var jag med Moa och tog bilder, de kommer in senare. Vi hade sjukt kul i alla fall, haha..vi spelade kubb *stavning* haha, jag vann också (a) Vi spelade inte så länga, för vi pallade knappt. Men i alla fall, vi tog massa bilder, men alla bilder kommer nog inte in senare ;d Men det får vi se.

Torsdag (igår): Kom Jessica hit & vi hade sjukt kul. Vi var med massa polare och chillade..haha. Hon kom hit vid 6 tiden ungefär, så vi hann inte göra så mycket tills det blev mörkt. Haha, men vi var uppe till halv 5 - 6..vettifan.. ;)


btw, har ni haft en bra midsommar? =)
och jag vet, midsommaren är inte slut än, h3h3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0