snart smäller det! :DD (Y)

Hej allihopa. Idag vaknade jag vid 2 tiden..sen så gick jag upp och fixade mig, sen satte jag mig vid datorn. Sen tog jag något att äta, för jag började bli hungrig. Sen dess har jag suttit lite vid datorn och packat, städat & massa sånt. Som sagt ska ju till tyskland på fredag med världens bästa vän! ♥ Jag kommer inte kunna blogga imorgon, eller något sånt, för jag ska fortsätta att packa och städa. Men jag kanske hinner uppdatera imorgon och sen på fredagen innan jag åker..men jag tror inte det. Det får vi se! Jag uppdaterar då och då när jag är i tyskland & jag ska ta massa med bilder..om jag kan ta med mig kameran. Men det får vi se. Jessica har ju med sin kamera annars! (Y)
Men nu ska jag duscha & sen ska jag fortsätta att fixa lite. Ha det så bra ♥

vad ska alla ni göra undersommar lovet då? ;d
btw, har glömt att fråga det.

pusshej


det får bli en gammal bild x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0