förlåt för dålig uppdatering..

4 dagar kvar tills jag & min bästa vän åker till tyskland, fan vad jag längtar.
Jag älskar dig bästa vän ♥

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har inte hunnit uppdatera. Har varit i väg hela helgen hos min älskling med Jessica. Sjukt kul! Kom hem idag vid halv 8 tiden?! haha, vet faktiskt inte. Men som jag har lovat rätt länge att jag ska lägga ut de bilderna på mig och Moa & nu ska jag göra det, det blir ju aldrig så ibland..
Men här kommer bilderna:


samma bild som innan, men wathever..

titta och njut! ;)


Moa sötnosen ♥


jag



jag (stor bild)


jag, haha..


Moa sötnos ♥   (diggar bilden)  (hh'


Moa sötnos ♥


Moa sötnos ♥


jag


jag


jag



& så avslutar jag med en rätt så gammal bild på mig och Moa.
jag älskar dig Moa karlsson ♥


Moa ------------------> jag

Det är egentligen många fler bilder, men orka inte lägga ut alla. Nu ska jag fixa lite och så..men vi hörs senare
puss&kram.


Kommentarer
Postat av: moa

<333

2010-06-29 @ 15:29:08
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0