en bra början på sommarlovet!

Jag hann aldrig lägga ut en bild på klänningen..men nu ska jag det, så ni får se hur den ser ut!
haha, hade några klackar skor med, men dem ville jag inte ta kort på!
Det syns knappt..men man ser ju vad det är i alla fall ^^


Nu ska jag ta och berätta lite om i onsdag (skolavslutningen) :D
Bilder från skolavslutningen kommer senare, det lovar jag!
skolavslutningsdagen - alarmet började tjuta vid klockan 06.30. Sen gick jag upp var tvungen att skynda mig, jag skulle nämligen till Moa runt 8 tiden. Som sagt jag gick upp & så åt jag lite och fixade mig..sen började klockan bli 8 så jag gick till Moa, hon bodde bara på andra sidan vägen så. Hon vågade mitt hår och jag sminkade mig lite till..hade ju nämligen gjort det på morgonen men gjorde bara lite då, jag lämnade mina grejer jag hade med mig också. Sen så tog jag lite till innan vi skulle gå till skolan..jag kom lite sent, men det blev väl nog bra ändå ;D Haha, cyrus (stavniing) gav alla glass..sen gav han mig såklart. Sen när vi hade ätit klart glassen kollade vi på någon film, den sööööööög! (; Kommer inte ihåg vad filmen hette heller, men jag är säker på att jag har sett den innan. Sen gick vi till matsalen det var något vi såg, några sjöng och så! Man hörde knappt, men bra var dem ^^ Sen efter det, gick vi tillbaka till klassrummet igen..sen så pratade cyrus lite, sen fick vi gå hem ;o :DD Kommer inte ihåg vilken tid vi slutade..sen så mötte jag jessica & moa, så vi stannade lite på skolan..sen stack vi hem till Moa för jag skulle hämta mina grejer som jag lämnade kvar där, sen så stack jag och Jessica hem till mig. Vi skulle hem till jessica men jag var tvungen att packa för vi skulle tälta från onsdag - fredag..tror jag det var x)
haha..men i alla fall..sen så hade jag packat klart och vi var tvungna at hinna med en buss så vi tog den ner till stan för vi skulle ta en annan buss som skulle gå till ingelstad..sen så kom vi dit och så fixade vi lite sen så skjussade jessicas pappa eller mamma (kommer inte ihåg x( ) oss ner till en bad plats där vi skulle tälta, sikabacken eller något sånt hette det ?! :D  Sen så kunde vi inte sätta upp tältet haha, det var fan jätte stort :o
haha, sen så solade vi istället. Sen kom jessicas oappa och hjälpte oss med tältet, sen när det var klart s¨å fixade vi sovsäckarna och det. Sen så var vi där och chillade , badade solade och alltind. Sjukt kul var det..sen blev det kväll & vi gick och la oss rätt tidigt faktiskt, vaknade fan då och då..haha, frös sönder (H) ..


Torsdag : vi vaknade tidigt på morgonen för vi skulle möta min älskling vid en fotbolls plan!
Så vi hämtade upp han och så gick vi till tältet, vi badade och lite så.. haha, kommer fan knappt ihåg vad vi gjorde och allt..hahah. Men i alla fall...när vi skulle sova..så somnade vi knappt..men efter en stund så somnade jag och Robin i alla fall..Jessica låg vaken och så hörde hon något typ..sen så väckte hon mig..och allting, sen väckte hon Robin & sen så hörde jag det..vi tältade nämligen brevid en skog..sen så hörde vi typ att det var någon/några som gick där och massa annat, så jessica började skricka och jag med, hahaha., fucking läskigt det var..man hörde grenar brista och löv som lät och så..sjukt läskigt var det. Så jag och jessica gömde oss under täcket ^o) haha, robin satt upp och kollade typ..haha, han var inte alls rädd typ, hahaha. Fan vad jag och jessica skrek..sen hade vi några ''grannar'' som tältade brevid oss och vi kände dom. Så vi typ skrek på dom men dom svarade inte och sen så..kom dom till tältet..dom sa att det inte var någon där. Sen gick jag, Robin och jessica ut klockan var fan halv 3 eller något..haha, jag var fan inte ens trött x) Sen så kollade vi i busken..och så såg jag något svart..lite här och där..men dom trodde typ det var skugga.. men i alla fall..sen så kollade vi lite och så..men vi såg ingenting ty. haha, Robin trodde fan det var ankor eller något, men det var det ju fan inte..asso, det fanns ju en sjö där ju och ankor brukar gå på stranden där..men i alla fall, det var sjukt kallt. KOmmer knappt ihåg något..men sen ville typ våra ''grannar'' sova..så vi gick ut på en brygga som gick ut över sjön..haha, jag vågade fan inte gå tillbaka till tältet...sen så SÅG VI EN JÄVLA MÄNNINSKA VID TÄLTET TYP! En svart tröja hade han, men luva..sjukt läskigt..vi ville typ ringa polisen och allt, men det fixade sig och det sen! Vi skrek på ''grannarna'' igen..och så snackade vi med dom..och vi kollade runt..sen så så vi några killar som gick i ett gäng..jag kände på mig på att det var dom..så jag skrek men robin & Jessica lät mig inte göra det, haha. Det VAR DOM FUCKING KILLARNA SOM HADE VARIT VID VÅRT TÄLT OCH SKIT! Fyfan vill döda dom jävlarna..skrämt slag på oss..haha, sen gick vi fram och snackade med dom, fan vad rädda dom var hahahahahah :D


fredag: Det började med att vi vaknade vid 1 tidne ungefär sen var vi i tältet lite och så, bra att vi vaknade vid den tidne i alla fall, för Robin skulle typ hem vid klockan kvart över tre... :( Sen så satt vi lite i tältet och så, det var sjukt kul ;) haha, sen så drog vi till fotbollsplanen för att Robins mamma skulle hämta han där, så vi väntade en stund, haha...jag var sjukt fucking trött :o Men i alla fall, sen kom hans mamma och sen stack vi direkt till ICA, för att handla något gott. Jessica köpte en dricka & chips i en sån burk, haha har glömt vad det heter -.-' Sen så gick vi till tältet igen..några jävlar hade tagit bort snören som man fixar upp tältet med och hållt på..men i alla fall.. så fixade vi till det. Sen så ville vi bada så vi bytte om till bad kläder sen så  gick vi till sjön och FAN VAD KALLT DET VAR I SJÖN. Haha, vi sket i att bada sen för att det var så kallt så vi bytte om lite smått..sen så kom några killar cyklandes..runt tältet och allt..HAHAHA, dom kollade in när vi bytte om..HAHAH, sjukt pinsamt. ;$ sen så hållde dom på att riva upp tältet och allt..haha fick damp :o (Aa)
Vi skulle egentligen sova över en natt till men vi pallade inte för man fick ju inte ha tältet i fred.så vi packade i hop och sen så kom hennes pappa och hjäpte oss sen åkte vi hem till jessica..dom bodde i en lägenhet innan och nu har dom typ flyttat till ett hus så aa..dom hade ju inte sålt lägenheten och det än, så jag och jessica skulle sova där själva i natt. Sen så lagade jessicas föreldrar mat, så vi väntade en stund för vi skulle lämligen äta..så vi gjorde det..sen efter en stund så skjussade jessicas pappa oss till lägenheten. Hehe, vi dansade och allt. Sen så skulle vi sova..så vi gjorde det!


haha, det var allt för de hära dagarna, jag skriver nog mer ikväll eller något..för nu ska jag börja fixa lite!
& jag kommer knappt ihåg något sen det här dagarna, men jag förökte ju i alla fall, att skriva det jag kommer i håg typ & jag vet jag skriver mycket ^^ men det är kul ^^

men nu ska jag göra massa andra saker, sköt om er!


13 dagar kvar tills jag och jessicas familj åker till tyskland!
Vi ska ha det bäst ;*
& sakna inte oss för mycket bara (a)
hh3h (;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0