(Y)

Hej bloggen.
Som kanske alla vet, så har jag varit i Tyskland i snart i en vecka med världens bästa vän. Efter vi hade varit på festen idag, så åkte vi ju såklart hem, vi har varit hemma en lång stund..men jag har inte orkat uppdatera. Det var sjukt varmt idag, 40 grader i SKUGGAN. Haha, helt sjukt. Asvalten smältes fan! :'o Men i alla fall, vi har inte gjort så mycket sen vi kom hem. Vi har mest suttit vid datorn & pratat lite. Imorgon vet jag faktiskt inte vad vi ska göra. Men det bir väl att chilla framför datorn, eller sova ut. Är så sjukt trött nu nämligen ;) Men  nu ska jag ta och berätta lite om festen! :DD Det började med att Jessicas föräldrar kom och hämtade oss. Sen när vi kom till Jessicas farmor, var det inte alls mycket folk! Så vi satte oss och pratade lite & så. Det kom mycket mer folk sen. Vi kollade på filmen ''avatar'' & någon annan film, kommer inte ihåg vad den heter. Men sorglig var den! ;D Vi väntade på att fikan skulle bli klar. Så vi väntade, väntade & väntade. Vi gjorde inte så mycket medans vi väntade, det var väl att prata och så! :DD Hehe, vi gick mest runt, tycker jag. Haha, sen när vi väl skulle fika så, satte sig alla ute. Det var sjukt varmt! Riktigt god tårta, osv. Sen efter vi hade ätit tårtan & det, så skussade Jessicas pappa hem oss. Vi  har inte gjort så mycket sen dess. Bara datorn som sagt & pratat lite..
Men nu orkar jag inte skriva mer. Vi hörs!
pusshej ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0