hehehe

Hej bloggen!
Idag väckte Jessica mig, vid klockan 1. Hehe, sjukt trött och + vi var ju uppe till klockan 2 - halv 3. Men i alla fall, sen gick jag upp och klädde på mig, sen så tittade jag & Jessica lite på tv. Jessica försökte få tag i henne föräldrar, för att hon skulle fråga ''hennes'' pappa, om han kunde h ämta oss, för hennes mamma, pappa, lilla bror & lilla syster, är ju hos ''hennes'' farmor. Men hon fick inte tag på dem. Så vi fortsatte att titta pü tv en stund till, sen så satte vi oss vid datorn & vi har suttit här en stund. Men jag har inte hunnit uppdatera, jag har nämligen gjort massa annat. Det blir nog datorn hela dagen idag, men det får vi se. Jag vet faktiskt nite vad jag ska skriva, kommer nämligen inte på något, men jag lär väl komma på något. Nu orka jag inte skriva mer, är nog för trött! ;)
haha, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0