rubrik?

Som ni ser så kommer jag inte på någon rubrik, som vanligt.
Men i alla fall. Nu ska jag berätta lite om idag:
- det började med att jag & Jessica vaknade vid 10 tiden, sen gick vi upp och åt frukost & fixade till oss, vi skulle nämligen vara klara vid 11 tiden, för vi skulle ner till stan med Jessicas morfar. Som sagt så var det ju en bit att gå till stan så vi åkte bil. Jessica skulle köpa nya skor, så vi tittade först i en skoaffär, men hon hittade inget par, sen gick vi till en annan skoaffär, sen hittade hon ett par sjukt snygga nike skor, som hon ville ha & sen så fick hon det, så hon betalade skorna, hehe. Bra fakta?! haha, men i alla fall. Vi gick vidare till en klädaffär som hette ''NewYorker'' Sjukt snygga kläder var det i den. I den köpte jag ett par string, en tröja, ett linne & ett par solglas ögon. Sen när vi hade varit i det stora köpcentret så åkte vi till Jessicas farmor & åt lite. Sen så skussade Jessicas pappa oss ner till en strand,  fast det inte var så långt, man kunde till och med gå. Vi badade och solade. Sen gick vi hem till Jessicas farmor & hade sjukt kul. Hehe :D Sen åkte vi hem & sen satte vi oss vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0