lite bilder! :D

Hej bloggen.
Idag var jag & Jessica i stan, det kommer bilder på vad jag har köpt på de här dagarna jag har varit i stan & shoppat, det är inte så mycket, men jag är sjukt nöjd. Men nu ska jag berätta lite om idag..
Det började med att vi vaknade vid halv 12 tiden, sen fixade vi oss, sen trog vi ner till stan och shoppade lite, jag lägger ut en bildf på vad jag har köpt nu i stan när jag har varit där. Jag är helt nöjd faktiskt ;) Men i alla fall, sen åt vi lite pizza & vi var tvungna att äta fort för Jessicas pappa skulle komma och skussa oss til Jessicas farmor..klockan var halv 3 och hennes pappa skulle komma vid 3 tiden. Så vi åt lite, sen orkade vi inte mer så vi frågade om de kunde spara maten på något sätt, sen så sa de ja & så väntade vi lite, sen så kom de med en sån ''pizzalåda' vet inte vad det heter! xD haaha, men i alla fall..sen så gick vi hemåtf för hennes pappa skulle ju komma, sen så väntade vi lite & då fick jessica ett sms från hennes mamma & så stod det typ att han redan hade varit där. Sen så gick vi hem till Jessicas morfar & mormor. För vi är nämligen där & så är jessicas mamma, pappa, lille bror & lille syster hos hennes farmor. Det var inte långt att gå för vi var bara på parkeringen nämligen! ;) hehe, sen så satte vi oss vid datorn. Sen kom hennes mormor in & typ sa att vi skulle ner till stan IGEN. Vi satt lite till & sen så så kom Jessicas mormor in och sa att vi skulle åka ner till stan. SÅ vi var där och kollade lit eoch så. Sen stack vi hem & nu sitter vi här! :DDD
Jag hoppas alla ha det bra hemma i SVERIGE! (Y)
För jag är nämligen i Tyskland med Jessicas familj! ;DD
hihi, jag älskar dig bästis. ♥
Nu kommer det lite bilder, haha mobba inte..^^



Jessica & jag


hihi, sötnosen Alina ♥


Jessica & jag, mobba inte mig, jag vet att jag är ful redan! =)


Daniel, jag & Jessica ;)


Alina sötnos♥


Jessica & jag..haham shiet! :(


& så avslutar jag med en bild på mig.. :o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0