heehe.

1. Ett linne.
2. Ett linne till.
3. En tröja.
4. En till tröja.

haha! =)

Hoppas ni förstår vad jag menar, osv.. ;d
Jag vet att det är fail, men bara ni ser siffrorna.





Sen köpte jag:

• Ett par röda solglasögon.
• String (kunde inte ta kort på dem, för att de är i tvätten) xd
• Ett halsband (de halsbandet som jag tog kort med i cammen)
• Ett armband.

Här kommer det en bild på det.

Jag är faktiskt helt nöjd, hehe. Fast det inte var så mycket jag har köpt, men men, det kommer ju andra dagar man kan shoppa ;) hehe, vad tycker ni då? ;pp

Jag tycker faktiskt den rosa tröjan med humlan  eller vad det är, är sjukt söt! ;DD

Här kommer det LITE bilder! ;d



HIIHIH, tvåå söta bilder på oss! (a'






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0