AAAAAAAAAJ!

Hej bloggen!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat så mycket idag, men jag och Jessica har gjort så mycket. Inte ska man sitta inne, när det är så sjukt fint väder. Men i alla fall,  nu ska jag berätta om igår.
Det började med att vi vaknade vid halv 2, Jessica skrek fan ''KLOCKAN ÄR FAN HALV TVÅ'' , det var då jag vaknade. Egentligen skulle vi gå upp vid 11, för att Jessicas pappa skulle skussa oss till Jessicas farmor, men som sagt vi försov oss. Hahahah, sen så kom Jessica på att vi kunde cykla dit och det är fan sjukt långt. Så hon tittade, men hennes morbror hade typ tagit cyklen? xD hahhahaha, sen så sa hon '' VI KAN JU GÅ? '' hahha, så vi gjorde det, det tog typ över en timme att gå dit & det var så sjukt varmt också. Vi gick typ över 15 km. Helt sjuka är vi (a' Jag blev fan helt jävla röd av solen, alltså solbränd..hahah. Sen när vi kom dit så drack vi lite, sen stack vi ner till en strand med Jessicas bror & hennes kusin. Sjukt kul var det. När vi gick hem, så hade vi också sjukt kul, hahaahah! (Y) När vi kom till Jessicas farmor igen, så pratade vi & hade sjukt kul helt enkelt. Sen skussade Jessicas pappa hem oss till Jessicas mormor & morfar. Sen städade vi upp på rummet, för det såg ut som en bomb hade bombat ner hela rummet, haha. Vi hann ju inte med det när vi vaknade så sent, osv. Men nu är rummet fint! (YY) Men det lär det inte vara länge till, hhaha ;) Men vi får ju se om vi kan hålla rummet rent ^^ Men det tror jag inte..haha! xD Men i alla fall, sen duschade hon & sen jag. Sen satte vi oss vid datorn & nu har vi suttit sen datorn sen dess. Vi började sätta oss vid datorn vid klockan halv 10 typ. Hehe, jag tror jag ska ta och sova snart. Sjukt trött nämligen..men vi får se! ;)
Imorgon blir det att gå upp vid 7 & sedan ska vi till en fest hos Jessicas farmor som fyller 57..tror jag?! ;oo
Men nu orkar jag inte skriva mer. Vi hörs.
Pusshej
_________________________________________________________________________________________


& så kommer det en bild på mig, hehe. Vilket liv jag har! :D





Kommentarer
Postat av: Robin...den efterblivna...

är det så fortfarande, ?..

du är finast...

2010-07-15 @ 13:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0