blogg uppehåll? ;o

Jag skrev ingenting igår, för jag orkade inte, osv. Men jag kom inte på något heller, som vanligt! Tror jag ska göra ett blogg uppehåll, för jag skriver bara om min dag & det är ju sjukt lång text med -.-' ''Jätte'' kul..haha. Jag är ju i tyskland nu, men jag tror jag skriver när jag kommer hem från tyskland, det är väl en vecka kvar tror jag..jag vet faktiskt inte när vi åker hem, om det är den 16:onde? :o Men det får jag se. Jag tror jag kommer skriva lite då och då..fast jag har blogg uppehåll. Jag ska nog skriva om hissar & dissar, sen ska jag väl ta auotfit, outfit? *stavning*?, osv! ;D Haha, men jag får se! Nu orkar jag inte skriva mer, men vi hörs väl om en vecka eller något. Det lär ni ju se..ha det så bra! :) 
Pusshej





Kommentarer
Postat av: Robin...den efterblivna...

jag lämnar dig aldrig..

men det känns som om att du ska lämna mig.. :'(

2010-07-15 @ 13:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0